Om u meer service te bieden bij het bezoeken van websites maken veel sites gebruik van cookies. Dat zijn handige technieken die informatie verzamelen en gebruiken. Websites worden daardoor makkelijker in gebruik.

Cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u ingelogd kan blijven op een website of dat uw voorkeuren, zoals locatie- en taalinstellingen, worden onthouden. Daarnaast houden ze bij het online winkelen uw digitale winkelwagentje bij. Ook kunnen websitehouders dankzij cookies zien hoe vaak hun sites - en welke pagina’s - door bezoekers worden bekeken. Verder maken sommige cookies het mogelijk om uw surfgedrag te volgen. Zo kunnen sites en adverteerders iets over uw voorkeuren te weten komen waardoor ze relevantere advertenties kunnen laten zien. Dankzij cookies kunnen advertenties dus zoveel mogelijk aangepast worden aan uw eigen interesses.

Cookies worden opgeslagen op uw computer en u kunt ze op elk gewenst moment verwijderen. Dat gaat heel eenvoudig. Klik op één van de onderstaande iconen om direct naar de handleiding van uw browser te gaan. (Bedenk wel dat u na het verwijderen van cookies op sommige websites opnieuw uw voorkeuren zal moeten instellen of opnieuw moet inloggen.)

Selecteer uw browser om uitleg te krijgen over het wijzigen van uw privacy instellingen:

                   


Belangrijk om te weten: het gebruik van cookies is veilig. E-mail en telemarketing acties zijn niet het gevolg van cookies. Cookies slaan namelijk uw e-mailadres of telefoonnummer niet op, noch wordt er met behulp van cookies een tot een persoon herleidbaar profiel opgebouwd.

Retourneren & ruilen

14 Dagen bedenktijd – producten retourneren of ruilen

Koopt u een product op afstand? Dan krijgt u geen bedenktijd bij hygiene producten en producten die voor u gemaakt zijn:
- Producten die u speciaal laat maken, bijvoorbeeld een matras, bed, bank, kussen, dekbed, onderdeken of hoeslaken op maat of naar uw eigen ontwerp.
- Hygiëne producten zoals kussens, bedlinnen, dekbedden, onderdekens, matrassen en alle producten die verzegeld zijn.

Sommige producten kunnen wij niet meer verkopen als u ze uit de verpakking haalt en probeert. Indien de verpakking van een product is verzegeld en u hebt de verzegeling verbroken, dan hebt u geen bedenktijd meer.

Producten terugsturen

Wilt u een product terugsturen of omruilen?
Laat dit dan binnen de 14 dagen bedenktijd aan ons weten. Nadat wij deze melding van u hebben gekregen heeft u nog 2 weken de tijd om het product terug te sturen.
We raden u in geval van een retour of omruiling altijd aan contact op te nemen met onze klantenservice door een email te sturen naar info@bedaffair.nl. Wij helpen u dan en geven u informatie. Kosten voor retour zijn voor rekening van de klant.

Voor ons is het belangrijk dat u in deze periode zorgvuldig omgaat met de producten en de verpakking. U mag het product niet in gebruik nemen zodat wij het daarna nog aan iemand anders kunnen verkopen. Het product moet in originele staat en in de originele verpakking naar ons teruggestuurd worden.

Hoe kan ik producten terugsturen?

Wanneer u een artikel wilt retourneren dan kunt u het product op eigen kosten terugzenden. Hygiëne producten en op maat gemaakte producten nemen wij niet retour, via deze link leest u meer over deze voorwaarden >>
Stuur bij het retour gezonden product altijd mee:
- Uw naam
- Het ordernummer van de bestelling
- Welke producten u heeft geretourneerd 
- Uw IBAN bankrekeningnummer en juiste tenaamstelling zodat wij het geld terug kunnen storten.

Bij omruiling vermeldt u welk ander product u wilt ontvangen.

Kosten retourzending

De kosten van het retour sturen, van deelbestelling of volledige bestelling, zijn voor de klant.

Afgeven bij PostNL

Wanneer u de retour vanuit Nederland verstuurt en deze past niet door de brievenbus, dan kunt u het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Pakketten voorziet PostNL van een 3S code. Met deze code is het voor u mogelijk om het verzendtraject van pakket te volgen via de site van PostNL en zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraagt u op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer.
Aansprakelijkheid retourzending
Bedaffair is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met onze klantenservice blijkt dat u het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. In geval van een waarde van meer dan € 250 - bevelen wij u aan om een additionele verzekering af te sluiten. Bedaffair kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.

Terugbetaling

Wanneer wordt mijn betaling teruggestort?
Na aanmelding van de retourzending kunt u de zending (ook na 14 dagen) naar ons terugsturen. Op het moment dat wij uw retourzending in goede staat hebben ontvangen en met u hebben afgesproken dat u uw geld terug ontvangt, wordt het orderbedrag kosteloos uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping teruggestort op de door u aangegeven bankrekening.