Om u meer service te bieden bij het bezoeken van websites maken veel sites gebruik van cookies. Dat zijn handige technieken die informatie verzamelen en gebruiken. Websites worden daardoor makkelijker in gebruik.

Cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u ingelogd kan blijven op een website of dat uw voorkeuren, zoals locatie- en taalinstellingen, worden onthouden. Daarnaast houden ze bij het online winkelen uw digitale winkelwagentje bij. Ook kunnen websitehouders dankzij cookies zien hoe vaak hun sites - en welke pagina’s - door bezoekers worden bekeken. Verder maken sommige cookies het mogelijk om uw surfgedrag te volgen. Zo kunnen sites en adverteerders iets over uw voorkeuren te weten komen waardoor ze relevantere advertenties kunnen laten zien. Dankzij cookies kunnen advertenties dus zoveel mogelijk aangepast worden aan uw eigen interesses.

Cookies worden opgeslagen op uw computer en u kunt ze op elk gewenst moment verwijderen. Dat gaat heel eenvoudig. Klik op één van de onderstaande iconen om direct naar de handleiding van uw browser te gaan. (Bedenk wel dat u na het verwijderen van cookies op sommige websites opnieuw uw voorkeuren zal moeten instellen of opnieuw moet inloggen.)

Selecteer uw browser om uitleg te krijgen over het wijzigen van uw privacy instellingen:

                   


Belangrijk om te weten: het gebruik van cookies is veilig. E-mail en telemarketing acties zijn niet het gevolg van cookies. Cookies slaan namelijk uw e-mailadres of telefoonnummer niet op, noch wordt er met behulp van cookies een tot een persoon herleidbaar profiel opgebouwd.

DUURZAME Matrassen, Bedden en Beddengoed & NATUURLIJKE Banken en Kasten                                                                                            Nieuwsbrief | Dekbed Keuze Hulp

Klantenservice

Service en garantie

De founders van Bedaffair zijn pioniers op het gebied van gezond slapen en een duurzame nachtrust. Sinds 1994 hebben wij als ambachtelijk beddenmaker en slaapadviseurs een bijzonder zeldzame manier van gespecialiseerde kennis opgebouwd. Niet alleen waar het gaat om natuurlijke kwaliteit, gezond slapen en dus vrij van schadelijke stoffen. Maar ook waar het gaat om service, aandacht en persoonlijk slaapadvies. Bedaffair biedt haar klanten altijd optimale, liefdevolle service. Meestal is onze nazorg niet eens nodig, maar alsnog staan wij graag voor je klaar. Want wij gunnen ieder mens de grootste duurzame dromen en een gezonde slaap. 

Wanneer je iets bij ons bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Daarom heb je bij ons recht op een wettelijke garantieperiode van minimaal twee jaar, dit is afhankelijk per product. Een product moet namelijk aan jouw verwachtingen voldoen, want jouw slaap is goud waard. Naast de wettelijke garantie geldt ook de fabrieksgarantie, dit termijn verschilt per merk en kan oplopen tot wel 25 jaar. De fabrieksgarantie doet nooit afbreuk aan jouw wettelijke garantierechten.

RETOURBELEID

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van veel artikelen die je bij ons in de webshop heb gekocht een retourmelding maken. Producten kunnen retour indien deze voorzien zijn van een ongeopende, originele verpakking en ongebruikt zijn geweest. Deze producten kan je niet retour sturen; hygiëneproducten, maatwerk, showroomproducten en producten gekocht in de uitverkoop, met hoge korting of online in onze Sale pagina. Dit stellen wij als een eis omdat wij alleen de beste kwaliteit en de beste duurzaamheid aan onze klanten bieden. Oftewel, gebruikte producten verbranden of gooien we niet weg. Wij hergebruiken waar we kunnen, alles is namelijk volgens de waardes van onze missie gemaakt.

Onder hygiëneproducten verstaan wij kussens, bedlinnen (kussenslopen, hoeslakens, moltons, dekbedovertrekken), matrassen, toppers, onderdekens, dekbedden. Onder maatwerk verstaan wij producten op maat gemaakt volgens de instructies van de koper.

Indien producten schade hebben opgelopen door de klant, dan moeten we de klant aansprakelijk stellen voor waardevermindering. Dit is namelijk een wettelijk vastgestelde regel met betrekking tot verkopen op afstand.

De kosten van het retour zenden zijn voor rekening van de koper. Een aantal artikelen kunnen niet met de reguliere post worden verstuurd, dus houd rekening met mogelijke verzendkosten van € 15,-. 

Retourzendingen moet je wel altijd melden met de reden van retour door ons een berichtje te sturen naar klantenservice@bedaffair.nl, zodat wij weten dat het artikel retour komt. Zo kunnen we jou met de beste service blijven helpen. Nadat de melding is gedaan, vergeet dan niet om binnen 14 dagen (gerekend vanaf de dag van ontvangst van de melding) jouw producten te retourneren. Na ontvangst en controle van het artikel retourneren wij het bedrag en verzendkosten zo spoedig mogelijk. Dit is uiterlijk binnen 14 dagen nadat je het artikel retour stuurt of aangeeft retour te gaan sturen.

Retouradres

BEDAFFAIR

Cruquiusweg 27a

2102 LS  Heemstede

 

VEILIG WINKELEN

100% veilige betaling, privacy gewaarborgd, retourrecht

 

HULP BIJ BESTELLEN

Plaats jouw duurzaam slaapproduct in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "ga door na afrekenen" om te gaan betalen. Heb je alles wat je zoekt om heerlijk natuurlijk te kunnen slapen? Vul dan jouw gegevens in en doorloop de stappen van adresgegevens, bestelling inzien en betaling. Pas als je op '"afrekenen" klikt, is de bestelling definitief. Voordat jouw bestelling bevestigd is, is het mogelijk om wijzigingen zelf aan te brengen. Maar wij staan altijd voor je klaar, dus wil je alsnog iets wijzigen na de bestelbevestiging? Neem dan contact met ons op.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van di t/m vrij tussen 10:00 en 17:30 uur, op zaterdag tussen 10:00 - 17:00 uur

T. 023-303 68 97

@: info@bedaffair.nl

Bij ieder product staat de verwachte levertijd weergegeven. Wil je 100% zeker zijn van de levertijd, neem dan contact op met ons. Alle leveringen vinden plaats met PostNL. Je ontvangt van ons een track&trace code om de zending te volgen. Zij bezorgen jouw pakket overdag op het door jou aangegeven verzendadres. Indien het pakket niet in ontvangst kan worden genomen, nemen de bezorgers het pakket mee en bieden dit op een door hen aangegeven tijdstip opnieuw aan. Indien de tweede poging ook mislukt wordt de bestelling retour gestuurd naar Bedaffair.

VEILIG BETALEN

Wij rekenen geen transactiekosten door aan onze klanten. Hieronder vind je een overzicht van de betaalmogelijkheden binnen onze webshop.

Betalen via iDeal

Met iDeal betaal je vanaf je eigen bankrekening. iDeal is de meest eenvoudige en meest gebruikte wijze van betaling. De transactie door je bank uitgevoerd. Veilig en betrouwbaar. Indien je bankiert via Triodos, Rabobank, ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, ING, SNS Bank of Friesland kun je direct gebruik maken van IDeal als betalingsmethode.

Betalen met credit card

Wij accepteren met Multisafepay volgende credit cards: Visa en Mastercard. Op de Credit card betaalpagina vul je je credit card gegevens in. Multisafepay controleert gelijk uw gegevens op correctheid en indien alles goed is, wordt autorisatie gegeven. Op deze manier is Multisafepay de enige partij, die toegang heeft tot de credit card gegevens.

Betalen met Sofort banking

SOFORT Banking is een betaalmethode die beschikbaar is in 8 Europese landen en is zeer populair in Duitsland. SOFORT is gebaseerd op het principe van een overboeking. In tegenstelling tot een normale overboeking hoeft de klant de betaling alleen te verifiëren, net als bij iDEAL bijvoorbeeld. Een Sofort Banking betaling is vrijwel direct verwerkt zodat we je bestelling direct kunnen verwerken en verzenden!

Gespreid betalen via SprayPay.

Betalen in meerdere termijnen is mogelijk bij Bedaffair. SprayPay – gespreid betalen kan worden gebruikt als het aankoopbedrag tussen de €250 – €3500,- ligt. Uw aankoop kan in de volgende termijnen terugbetalen: 12,18,24 of 36 maanden. Selecteer bij een van onze web Een maandtermijn bestaat uit rente en aflossing. Uiteraard kunt u ook boetevrij extra aflossen dan de door u gekozen looptijd, waardoor de financiering eerder afgelost is en u uiteindelijk minder rente betaalt.

SERVICE

Bij Bedaffair staan onze duurzame dromers centraal. Wij stellen alles in het werk om jou een gezonde en natuurlijke slaap te bezorgen. Op onze website vind je veel informatie over onze producten en service. Maar heb jij behoefte aan op maat gemaakt advies? Onze ambachtelijke slaap specialisten zijn experts op het gebied van persoonlijk slaap advies, dit is ook altijd vrijblijvend. Wij nodigen je dus graag uit voor een biologisch kopje koffie of thee in de showroom, of neem contact op met onze klantenservice. Samen kijken we dan naar de vraag of een passende oplossing.

T. 023-303 68 97

@ klantenservice@bedaffair.nl

LEVERINGEN

Bedaffair levert gratis aan de deur of 1e drempel in Nederland bij bestellingen vanaf € 75.
Bedaffair rekent voor het leveren aan de deur of 1e drempel in België € 80.
Levering in andere landen: neem contact met ons op voor mogelijkheden en kosten.

Voor het installeren (inclusief leveren) van producten rekenen wij € 200. Onder installeren vallen monteren van boxspring bedden, massief houten bedden en andere meubels die in een specifieke kamer in de woning gemonteerd worden. Het installeren van kledingkasten van Team 7 vallen niet onder de noemer 'installeren'. Bij de Team7 kledingkasten wordt bij aankoop gekeken naar de complexiteit van het installeren van de kasten in de woning.

Vooraf aan de levering zullen wij altijd een afspraak in overleg inplannen en naar de klant schriftelijk bevestigen. Indien een bestelling niet geleverd kan worden of geïnstalleerd kan worden in verband met niet thuis zijn, zal Bedaffair de 2e levering in rekening brengen.

De klant is verantwoordelijk voor het bestellen van artikelen in een maatvoering die bij levering of installatie via de trapopgang, gang of andere ruimtes naar de uiteindelijke bestemming gebracht kunnen worden. Indien een artikel niet via de doorgangsruimtes in het huis naar de uiteindelijke bestemming gebracht kunnen worden, en om deze reden niet geleverd kunnen worden bij de 1e leverafspraak, zal Bedaffair de kosten van een 2e levering in rekening brengen.

De kosten voor levering en/of installatie zijn altijd exclusief een meubellift. Het huren van een meubellift komt voor eigen rekening van de klant en de meubellift dient door de klant op de afgesproken datum en tijd aanwezig te zijn.

GARANTIE

Garantiebepalingen

  1. Bedaffair is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Op uw aankoop is daarom de garantieregeling in de CBW-voorwaarden van toepassing.
  2. Een aantal van onze merken bieden eigen garantieperioden, welke veelal langer zijn dan de CBW-garantieperiode. Zo heeft ons merk Skoon, de Nederlands handgemaakte boxsprings en matrassen, een garantieperiode van 25 jaar op veer- en constructiebreuk.
  3. Op bedlinnen (hoeslakens, kussenslopen, moltons en dekbedovertrekken) zit een jaar garantie. Uit hygiënisch oogpunt is het ruilen van textielproducten alleen mogelijk als de verpakking ongeopend is.
  4. Uit hygiënisch oogpunt worden matrassen, onderdekens, dekbedden, kussens en toppers niet geruild en kunnen niet retour gestuurd worden.
  5. Op showroomproducten en producten uit onze online Sale pagina ontvangt u geen garantie noch kunnen deze retour gestuurd worden.
  6. De garantie gaat in op het moment dat u het product in uw bezit heeft.
  7. Koopt u online? Dan zijn onze Online verkoopvoorwaarden van toepassing (zie hierboven).

Garantievoorwaarden

Aanspraak maken op de CBW-garantie? Dan gelden de volgende voorwaarden:

- Je kan aantonen dat u de aankoop hebt gedaan bij Bedaffair.
- Je hebt het product gebruikt volgens instructies en/of wasvoorschriften.

Bekijk de Algemene Voorwaarden van Bedaffair