Vacatures

Vacature

Customer Experience Agent (37 u)

Omschrijving bedrijf

Bedaffair, de grootste duurzame en meest innovatieve slaap specialist van de Benelux. Wij zijn 's wereld eerste maker en verkoper van circulaire bio-based matrassen en boxspring bedden. En we groeien absoluut als kool, de vraag naar onze bedden groeit exponentieel, dus we hebben wat versterking nodig! Bij een groeiende hoeveelheid vraag, komt ook een enorme groeiende hoeveelheid aan klantcontact natuurlijk. Daarom zijn wij op zoek naar dé Customer Experience Agent. Dit is een afwisselende job die gaat van de sales tijger uithangen in onze showroom en goede reviews binnen harken tot allerlei vragen beantwoorden over onze duurzaamheid- en kwaliteitsgarantie!

Functieomschrijving & werkzaamheden

Wij leiden ons commerciële team op tot echte duurzaamheid en kwaliteit experts op het gebied van natuurlijk slapen. De Customer Experience Agent inspireert en informeert de klanten. We doen niet aan magische sales trucjes, maar écht advies. Hierbij is het inspelen op de specifieke wensen en behoeftes van de klant essentieel. Daarnaast voer je ook het hele customer experience traject van A tot Z uit: van de vertrouwensrelatie opbouwen in de showroom tot het volledige aftersales proces.

Hoe ziet je dag eruit?

’s Ochtends kom je onze winkel binnenlopen in Heemstede en pakt even een kopje koffie, capuccino of thee, maakt even een praatje met het team en gaat dan direct de status van de winkel bekijken. Ligt alles op orde? Staat er een muziekje aan? Etc. Vanuit je ontwikkelde expertise zorg je voor een vernieuwende en inspirerende presentatie van het assortiment in de showroom. Vervolgens check je de agenda welke afspraken die dag staan met klanten of leveranciers. Nog even geen afspraken? Dan beantwoord je e-mails van klanten of check je de voorraad en doe je vervolgens de bestelvoorstellen hiervoor.
De dag ervoor zag je ook in het statusoverzicht dat een aantal zendingen wat aandacht nodig hadden, dus je neemt contact op met de leverancier, zodat je de klanten kan contacten over de vervolgstappen. Klanten kunnen allerlei vragen hebben die je veelal zelf zal kunnen oplossen door het nauwe contact met het team. Een bijzondere order, een klant blij maken, of een credit uitvoeren, jij hebt de antwoorden.
Tijd voor een pauze! Een gratis biologische en gezonde lunch staat op je te wachten in de koelkast. Na even wat ontspanning en goede gesprekken met collega’s ga je weer terug naar je werkplek omdat je de verkoopresultaten wilde bekijken, en een aantal verbeteringen hiervoor wil pitchen morgen.

Profiel werknemer

• Iemand die op enthousiaste wijze inspeelt op de behoeften van de onze klant
• Een klantgerichte en flexibel ingestelde teamspeler
• Van uitdagende situaties krijg jij veel energie
• Je werkt graag voor een snelgroeiende innovatie organisatie
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Duitse taal
• Iemand met MBO-4/HBO werk- en denkniveau
• Iemand die graag het voortouw neemt en van nature het initiatief neemt
• Bonus: Passie voor circulaire, lokaal ambachtelijk gemaakte producten.

Wat bieden wij

• Een contract voor 37 uur per week
• Veel afwisseling en een uitdagende baan bij een scale-up die hard groeit in binnen- en buitenland
• Salarisindicatie: let’s talk about it!
• Super leuk team
• Airconditioning
• Biologische Lunch
• 24 vakantiedagen

Solliciteren?

Stuur je CV met motivatiebrief via deze link naar ons toe >>